چشم‌انداز و ماموریت

خارج نمودن کاغذ از چرخه سیستم های اداری و بازرگانی از یک سو و نیاز به سیستم هایی جامع و کامل جهت کنترل و نظارت بر چرخه های اداری حاکم بر سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک ، یکپارچه سازی سیستم ها، مکانیزه نمودن تبادل اطلاعات و تحقق اهداف عالی در مسیر الکترونیکی نمودن سیستم ها از سوی دیگر؛ ما را بر آن داشت تا با در اختیار داشتن تکنولوژی و تجربه لازم در این راه، سیستمی جامع و کامل با نام تجاری سیما را به عرصه تولید رسانده و گامی هرچند کوتاه در جهت پیشبرد اهداف میهن عزیزمان برداریم.

نرم افزارهاي اتوماسيون اداري با نگرش بر مفهوم مديريت گردش كار ، به گونه اي طراحي شده است كه بتواند كليه نيازهاي سازمان را در قالب مكاتبات داخلي و خارجي و بين سازماني و همچنين ديگر اسناد در جريان سازمان تامين نمايد. هدف از برقراري اين ارتباط، توليد سيستم يكپارچه گردش اطلاعات مي باشد که به بهبود هماهنگي فعاليت ها و كيفي كردن كار كمك مي كند.

هدف از ارائه نسخه جديد نرم افزار "سيما" بالا بردن بيشتر كيفيت كار و گنجاندن تسهيلات بيشترو به روز آوردن امكانات موجود مي باشد. در اين سيستم، كليه نيازهاي فعلي به صورت بهينه سازي شده و كاربر پسند در قالب  سيستم هاي دبيرخانه، گردش اطلاعات، مدير سيستم و مديرچاپ پوشش داده است . همچنين  كاربا سيستم با سرعت زياد براي كاربران با تعداد بالا فراهم شده است. قرار دادن موتورهاي گزارش ساز، فرم ساز و فرآيند ساز در سيستم و استفاده از ابزارهاي جانبي مانند تقويم كاري، پست الكترونيك SMS ،  فكس و مسنجر بر قابليت هاي اين سيستم افزوده است. اين سيستم قابل ارائه بر روي بانك  داده MS SQL مي باشد.

بنابراين سيستم اتوماسيون اداري "سيما" مي تواند نيازهاي مربوط به سازمان ها با ابعاد مختلف  و مأموريت ها ي مختلف را به بهترين نحو پشتيباني نمايد.

تماس با ما

آدرس: خيابان وليعصر - بالاتر از پارك ساعي - نرسيده به سه راه توانير پلاك 2301 ساختمان راهيان طبقه سوم 

كدپستي: 1516743314

شماره هاي تماس:   88190315-021و 88190316-021و 88190317-021

شماره همراه : 09025274335

  • پشتیبانی : 112
  • برنامه نویسی : 103
  • سخت افزار : 107
  • قراردادها : 114
  • بازرگانی : 116
  • پایگاه داده : 108