یکی از مهمترین دغدغهها و نگرانیهای مشتریان در هنگام بررسی و انتخاب اتوماسیون خدمات پس از فروش و پشتیبانی از آن می باشد. مجموعه سامانه های هوشمند نسل سوم، با ارائه خدمات پشتیبانیِ مورد نیاز کاربران، شرایط لازم برای استفادهی کاملتر شما از اتوماسیون اداری سیما نوین را فراهم آورده است.
اتوماسیون اداری سیما نوین طی سالها مورد استفاده مشتریان از حرفههای متنوعی بوده است؛ از بخشهای آموزش علمی، بهداشتی، هنری و پژوهشی مانند دانشگاهها و مراکز وابسته به آموزش و پرورش، تا بخشهای اقتصادی و خدماتی مانند بانکها و کارگزاری و شرکت بیمه، تا سازمانهای دولتی مانند شهرداری ها، تا بخشهای حمل و نقل عمومی مانند تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو و بخشهای مختلف صنعت. تنوع زیاد دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینهای از فرایندها و تجربههای حرفهای از کسبوکارهای گوناگون در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوریهای روز، که همواره مورد توجه شرکت سامانههای هوشمند نسل سوم بوده است، به ما کمک میکند تا خدمات کامل و مؤثری از محصولات نرم افزاری خود را متناسب با کسب و کار شما ارائه کرده و شما را در بالا بردن بهرهوری کسبوکارتان یاری کنیم.
به محض تماس مشتری و درخواست ارائه خدمات، بصورت در لحظه اقدام به رفع ایرادات یا ابهام مشتری از طریق ارتباط تلفنی یا اتصال از راه دور به سیستم مشتری می گردد و حتی در صورتی که درخواست خاصی داشته باشد میتواند از طریق یکی از درگاههای ارتباطی مانند ایمیل، سامانه تیک گذاری، مورد خود را به واحد پشتیبانی گزارش نماید تا جواب بگیرید.
خدمات پشتیبانی اتوماسیون اداری سیما نوین
- پاسخگویی با تماس تلفنی
- پاسخگویی به تیکتگذاری مشتریان
- پاسخگویی به ایمیلهای دریافتی از مشتریان
- حضور کارشناس در محل
- مشاورهی تخصصی برای ارتقای کارایی نرمافزارها
- دریافت نقطه نظرات کاربران در جهت بهبود عملکرد نرم افزارها
- طراحی انواع گزارشها، فرمها و فرآیندهای مورد نیاز کاربران
- تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات سیستم
- تنظیمات سرور آرشیو و انجام آرشیو داده ها