برگهها
- درباره ما
- مقالات
- تماس با ما
- آموزش
- خانه
- زیرسیستم گردش کار
- زیرسیستم دبیرخانه
- زیرسیستم مدیرسیستم
- زیرسیستم مدیریت چاپ
- نرمافزار موبایل
- اتوماسیون اداری تحت وب
- آرشیو اسناد
- داشبورد مدیریتی سفارشی
- لاگین یکپارچه
- گردش کار و ویرایش سند
- فرآیندهای خودکار
- شناسه شمس
- محصولها و امکانات
- جستجو، گزارش و لاگ
- خدمات پایگاه داده
- وب سرویس پیامک
- وب سرویس فکس
- انواع مکاتبات سازمانی
- وب سرویس ایمیل
- مکاتبات بینسازمانی ECE
- وب سرویس شبکه دولت
- فرصتهای شغلی
- خدمات پشتیبانی
- درخواست دمو
- بایگانی اسناد
- امکانات قلم نوری
- رمزگذاری متن اسناد
- Responsive
چرا آموزش به کاربران در اتوماسیون اداری مهم است؟
چند دهه تجربه کار با سازمانهای بزرگ دولتی و شرکتهای خرد و کلان و وجود کارشناسان مجرب در واحدهای تولید، پشتیبانی و آموزش سرمایهای است که برای مشتریان نکتهای قابل اتکاء و اعتماد میباشد. برگزاری دورههای آموزشی جامع برای مشتریان برای ما از اهمیت ویژهای برخوردار است زیرا این موضوع بار پشتیبانی را تا حد زیادی کاهش داده و موجبات رضایت مشتریان را فراهم میسازد.
با توجه به مطالعات صورت گرفته در چندین سال گذشته بر روی جامعه مشتریان حدود ۵۰ درصد از پرسشهای مطرح شده در زمینه کار با سامانهها در رابطه با عدم آگاهی از کارکرد نرمافزار میباشد. بنابراین اگر مشتریان به خوبی در یک آموزش جامع تسلط کافی را بر روی سامانه مکاتبات اداری تحت وب سیما نوین پیدا کنند دیگر نیازی به تماسهای غیر ضروری با واحد پشتیبانی نخواهند داشت.
البته سناریوی آموزش نرمافزار نیز در این رابطه نقش مهمی را ایفا میکند و اینکه شما برای این آموزش چه مراحلی را در نظر گرفتهاید و این مراحل در قالب چه محتوایی به دست کارشناسان یک سازمان میرسد.
سناریوی آموزش اتوماسیون اداری تحت وب سیما نوین
سناریوی آموزش نرمافزار مکاتبات اداری تحت وب سیما نوین که با نام اتوماسیون اداری سیما نوین نیز شناخته میشود شامل آموزش بر مبنای دو کاربری متفاوت ویژه بخشهای کاربری عادی و کاربری سیستمی است.
فاز اول آموزش برای کاربری عمومی نرمافزار اتوماسیون اداری میباشد که در کلاسهای حضوری و با توجه به نیاز سازمان و موارد قید شده در قرارداد در یک یا چند مرحله و برای تمامی افرادی که قرار است از اتوماسیون اداری در کارهای خود استفاده کنند ارائه میگردد.
فاز دوم و تخصصیتر آموزش که آن را بخش کاربری سیستمی مینامیم ویژه بخشهایی چون دبیرخانه و مدیرسیستم میباشد که در آن تعداد محدودی از افراد هر سازمان یا دپارتمان که به عنوان مسئول دبیرخانه و یا مسئول مدیریت سیستم اتوماسیون اداری منصوب شدهاند به طور ویژه و خصوصی تحت آموزش جامع قرار میگیرند.
مقالههای جدید
- تاریخ
- اتوماسیون اداری, عمومی تکنولوژی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در پیشرفت بنیادی فرآیند توسعه و بهرهبرداری نرمافزار
چگونه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به پیشرفت بنیادی در فرآیند توسعه و بهرهبرداری نرمافزار…
اتوماسیون هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اتوماسیون هوشمند (Intelligent Automation) چیست؟ اتوماسیون یا به عبارت دیگر خودکارسازی و مدیریتِ خودکار فرآیندها،…
اینترنت اشیا چیست و چرا در افزایش بهرهوری اتوماسیون مهم است؟
اینترنت اشیا چیست؟ اینترنت اشیا (The Internet of Things یا IoT) به شبکهای از دستگاههای…