یکی از مهمترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مشتریان در هنگام بررسی وانتخاب اتوماسیون  خدمات پس از فروش و پشتیبانی از آن می باشد.مجموعه سامانه های هوشمند نسل سوم سعی میکند با ارائه خدمات مورد نیاز، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از  اتوماسیون اداری سیما نوین را فراهم کند.تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای از کسب‌‌وکارهای گوناگون، در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری‌های روز که همواره مورد توجه شرکت سیما نوین بوده، به ما کمک می‌کند تا خدمات کامل و مؤثری از محصولات نرم افزاری خود ارائه کرده، و شما را در بالابردن بهره‌وری کسب‌وکارتان یاری کنیم.به محض تماس مشتری و درخواست ارائه خدمات، بصورت در لحظه اقدام به رفع ایرادات یا ابهام مشتری از طریق ارتباط تلفنی یا اتصال از راه دور به سیستم مشتری می گردد و حتی در صورتی که درخواست خاصی داشته باشد می‌تواند از طریق یکی از درگاه‌های ارتباطی مانند ایمیل، سامانه تیک گذاری، مورد خود را به واحد پشتیبانی گزارش نماید تا جواب بگیرید.

 

خدمات پشتیبانی اتوماسیون اداری سیمانوین

  • پشتیبانی از راه دور
  • مرکز تماس
  • سامانه تیکت گذاری
  • حضور کارشناس در محل

پشتیبانی پایگاه داده

  • تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات سیستم
  • مشاوره‌ی تخصصی برای ارتقای کارایی نرم‌افزارها
  • طراحی انواع گزارش‌ها، فرم‌ها و فرآیندهای مورد نیاز کاربران
  • دریافت نقطه نظرات کاربران در جهت بهبود عملکرد نرم افزارها