کارتابل اتوماسیون اداری
کاربران بعد از ورود به سامانه اتوماسیون اداری تحت وب با داشبورد و آیتمهای موجود در آن مواجه میشوند. آیتم کارتابل اولین گزینهای است که نظر کاربران را به سمت خود جلب میکند. اگر نامهای جدید در کارتابل برای کاربر وارد شده باشد قبل از ورود به تعداد نامههای جدید بر روی آیکون کارتابل عدد به رنگ قرمز نشان داده میشود. از آنجاییکه صفحات توسط تکنولوژی Angular JS و Jquery در قسمت رابط کاری کاربر کدنویسی شدهاند شما با کلیک بر روی کارتابل قسمتهای دیگر داشبورد را از دست نمیدهید. شما با ورود به کارتابل لیست نامهها را مشابه آنچه که در Inbox ایمیل خود دارید مشاهده خواهید کرد. البته در ایمیل که اکثر افراد از Gmail استفاده میکنند موارد جدید خوانده نشده که همان نامهها یا اسناد خوانده نشده محسوب میشوند با فونت بولد یا به اصطلاح پررنگتر برای کاربران نمایش داده میشود و این تا زمانی است که شما بر روی مطلب جدید کلیک کرده و وارد آن شوید. در اتوماسیون اداری سیما نوین بعد از ورود در کارتابل عنوان و توضیحات نامه یا سند دیجیتال به رنگ قرمز برای کاربر نمایش داده میشود.
طبیعتا بعد از کلیک بر روی نامه جدید در کارتابل اتوماسیون اداری شما وارد قسمت محتوای نامه یا همان سند دیجیتال دریافتی خواهید شد. البته توجه داشته باشید که همانند مراحل قبل قسمتهای اصلی صفحه برای کاربر تغییر نمیکند و فقط محتوا نمایش داده میشود. شما باید بدون تغییر در همان محیطی که قرار دارید واکنش مورد نیاز را برای نامه دریافتی در کارتابل اتوماسیون اداری انجام دهید. این مورد بر اساس تعداد کمترین کلیک در صفحات اتوماسیون میباشد. به این ترتیب آیکنی در بالای صفحه تعبیه شده که میتوانید با موس بر روی ایکون کلیک کرده و قبل از بارگزاری هر محتوای جدیدی در صفحه عملیات مورد نیاز را تعیین نمایید. در طراحی اتوماسیون اداری تحت وب سیما نوین سعی بر آن شده که نیازها بر اساس طراحی محیط ایمیل پیاده سازی شود. مهمترین اقدام بعد از مشاهده هر نامه در کارتابل موضوع ارجاع نامه میباشد. ارجاع نامه در کارتابل اتوماسیون اداری وابسته به موضوع لیست کاربران میباشد. هنگام ارجاع نامه در اتوماسیون اداری باید فیلدهایی توسط کاربر تعیین گردد که از آن جمله میتوان به شماره نامه و فوریت آن اشاره کرد. البته شماره نامه ممکن است بر اساس یک سری از شمارهها از دبیرخانه گرفته شود و به نامه الصاق گردد و در صورتی که شماره نامه توسط سیستم زده شود میتوان این فیلد را فقط خواندنی و غیر قابل ویرایش در نظر گرفت. البته هنگام ارجاع میتوان با رعایت یک سری از فرآیندها متن نامه را نیز تغییر داد که در این صورت قالب نامه نیز برای شما قابل تغییر خواهد بود. در اتوماسیون شما قادر خواهید بود انواع قالبها را تعریف کرده و برای هر نامه از قالبها با سربرگهای از پیش تعریف شده اقدام نمایید.
Leave a Reply